Thursday, August 21, 2008

BeRmULAnYa KIsAhKu...

ASSALAMUALAIKUM.....

alhamdulillah, akhirnye dapat juga aku memiliki blog sendiri, walaupun agak terlambat (memang lambat pun) masa yang aku ambil untuk hasilkan blogku ni. Maklumlah ilmu IT tak secelik mana, dah lama berhasrat nak ade blog sendiri, asyik tgk blog orang je (geram jugak ;p ). so, bende ni akan jadi aktiviti terbaru aku, akan ku selongkar segala rahsia tentangnye..kihkih.. kalau tgk kat bawah tu, ntah ape la projek yang nak dibuat ni????? isk...isk.. suspen je.. projek kecik?? projek besar?? sederhana kot???? tungguuuuuuuuuuu........